Comment pouvons-nous vous aider ?

FAQ

Commande

Quelle taille dois-je acheter ?

Si vous ne savez pas vraiment quelle taille vous convient, référez-vous à nos guides des tailles. Ils se situent sous les tailles disponibles pour chacun de nos produits.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om uw verzoek te verwerken, mits de bestelling nog niet is verzonden.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met de details van uw aankoop.

Expédition, retours et échanges

Quelle est la politique d'expédition ?

Une fois votre commande passée, vous recevrez un e-mail de confirmation vous informant que notre équipe d'exécution a reçu votre commande. Une fois votre commande exécutée, vous recevrez une notification par e-mail avec vos informations de suivi. Les frais de livraison ne sont pas remboursables en cas de retour.

Expédiez-vous à l’étranger ?

Oui, nous expédions partout dans le monde. Des frais d'expédition s'appliqueront et seront ajoutés au moment du paiement.

Verzending en Afhalen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten vindt u tijdens het afrekenen. Dit verschilt per land. Bij besteding vanaf €75,- is de verzending gratis.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven ernaar om bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst, dezelfde werkdag te verzenden. De levertijd is doorgaans 1-2 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een track & trace code per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ophalen in een van jullie winkels?

Ja, u kunt ervoor kiezen om uw bestelling kosteloos op te halen in een van onze winkels. Tijdens het afrekenproces selecteert u de gewenste winkel. Zodra uw bestelling klaar ligt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het ongedragen is en de originele labels nog bevestigd zijn. Stuur het artikel samen met de pakbon naar:

Cosmé Lifestyle
Brinkhorst 17
9751 AS Haren

Hoe zit het met de retourkosten?

De kosten voor retourzending zijn voor de klant. Vergeet niet uw retourbewijs te bewaren; wij zijn niet aansprakelijk voor de retourzending.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, verwerken wij de terugbetaling zo spoedig mogelijk. Doorgaans heeft u hier binnen vijf werkdagen na ontvangst bericht van.

Producten

Zijn alle producten op de website op voorraad?

Wij doen ons best om de voorraadstatus up-to-date te houden. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt dit vermeld op de productpagina.

Hoe kan ik zien waar een product op vooraad is?

Op de productpagina kunt u zien waar een product op voorraad is.

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Ja, wij bieden cadeaubonnen aan die zowel online als in onze fysieke winkels te gebruiken zijn.

Winkels en Contact

Waar zijn jullie fysieke winkels gevestigd?

Cosmé Lifestyle heeft winkels in Haren, Hoogeveen, Roden, Hardenberg, Groningen, Emmen en Meppel.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt ons bereiken via e-mail op via de contactpagina. Mocht u een specifieke vraag hebben aan een winkel, dan kunt u deze telefonisch of via whatsapp bereiken.

Overig

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe collecties en aanbiedingen?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief via de website en volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.

Bieden jullie ook stylingadvies?

Ja, in onze winkels staan onze medewerkers klaar om u te voorzien van persoonlijk stylingadvies.

Une autre question ?

Contactez-nous!